سلام خانما مویز تو بارداری خوبه؟؟

۷ پاسخ

برا خون رسانی و وزن دهی خیلی خوبه

بله خیلی خوبه

عالیه

واسه وزن دهی خوبه

خوبه اره

عاليه

منکه میخورم ..ولی قندش زیاده

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان هلیاجان مامان هلیاجان ۲ ماهگی
مامان Savash مامان Savash ۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۵ ماهگی