ازالان میشه به بچه هاشیرپاستوریزه شرکتی داد؟!

۵ پاسخ

اره پرچرب فقط نصف استکان تو غذاهاش

گلم شیر ماجان برای از پایان ۱۲ ماهگی هست و کلا نگیشه زیر یک سال شیر شرکتی داد

من چند روزه تو فرنی و اوتمیل میریزم شیرماجان

از پایان یکسالگی.
چون شیر گاو خیلی سرده و معده شونو بهم میزنه.
البته داخل غذاش مثلا فرنی میتونی بزنی ولی شیر لیوانی که سر بکشه یا تو شیشه ش میگن بده

شير ماجان بگير بده مخصوص بچه هاس

سوال های مرتبط

مامان عسلچه🩷وتودلی مامان عسلچه🩷وتودلی هفته یازدهم بارداری
مامان جوجه✨💜 مامان جوجه✨💜 ۱ سالگی
مامان آنیا مامان آنیا ۱۳ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۱ سالگی
مامان آراد مامان آراد ۱ سالگی