۳ پاسخ

توی سوپ، خورش و دمپختک خیلی خوشمزه میشه

من وقتی خورشت درست میکنم، یه مقدار از گوشتش رو میذارم داخل یه شیشه سس کوچک و فقط بهش پیاز خرد شده و خیلی کم نمک و زردچوبه میزنم. درش رو میبندم و میذارم همراه با خورشت بپزه. بعد که درش رو باز میکنم خودش یه مقدار آب باز کرده که درواقع همون عصاره گوشته و خیلی مقویه.

قرمه سبزی

سوال های مرتبط

مامان لاوین و کارن مامان لاوین و کارن ۱۰ ماهگی
مامان شکوفه گیلاس🌸 مامان شکوفه گیلاس🌸 هفته سی‌وهفتم بارداری