ایزی کول خریدم امیدوارممم خوب،بشه دل درددش

۲ پاسخ

ببین عزیزم باید یه ساعتای درستی بدی
مثلا اگه شب خیلی بی‌قراری می‌کنه باید عصر یا غروب بهش بدی که تا شب تاثیر بذاره چون این داروها زمان میخوان
اینجوری نیست که مثلاً الان بدی سریع خوب بشه
این ساعتها من دادم واقعا جواب داد و خوب بود
البته من کولیک‌ایز گرفتم دکترش هر شش ساعت پنج قطره نوشته
ساعت چهار صبح ، ده صبح ، چهار عصر و ده شب
اینجوری قشنگ درد بچه کم میشه و شب بهتر می‌خوابه و شیر میخوره

بچه من جیغ میزد هیچ دارویی جوابگو نبود تا ایزی کول بیبی خریدم اب رو اتیش بود خیلی بهتر شد خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان دلین بانو مامان دلین بانو ۱۲ ماهگی
مامان ویهان کوچولو💙 مامان ویهان کوچولو💙 ۱۵ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی
مامان درسا جون 💖 مامان درسا جون 💖 ۹ ماهگی