خانوما وزن۲کیلو برای ۳۱ هفته خوبه؟

۹ پاسخ

ببخشید چیا میخوردین وزن بچتون خوب شد

عالیه

اره، من ۳۰ هفته ۱۶۰۰ بودم ۳۲ هفته ۱۹۰۰

نه بخاطر فشار خون بستری شدم الان سونو گرفتن

۳۱ هفته باید بری سونو؟؟آخرین سونوعع؟

آره ماشاالله

عالیه

بله ماه اخر معمولا ی کیلو اضافه میشه

عالیه عزیزم من ۳۰ هفته ۴ روزم بچم ۱۲۰۰ 🫠😭

سوال های مرتبط

مامان علی جآنم👼🏻🍼 مامان علی جآنم👼🏻🍼 ۱۱ ماهگی
مامان نینی🩵 مامان نینی🩵 ۹ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۴ ماهگی
مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 ۹ ماهگی
مامان دیار و دیاکو مامان دیار و دیاکو ۱ ماهگی