خانما ت سه ماه اول چی بخوریم که بچم قشنگ رشد کنه ؟؟

۵ پاسخ

انجیر گوشتی ' خرما ' گردو ' تخم مرغ ' گوشت چنجه و ماهیچه و تخمه کدو

نخود آب .خرما .گوشت . انار . آب هویچ

مغزیجات بخور خرما بخور
صبحا حلیم بخور تخم مرغ بخور لبنیات ماست شیر خیلی خوبه کباب بخور

تخم مرغ مخصوصا آپز خیلی خوبه،شیر کم چرب هم خوبه

من خیلی گشنه میشم و چشام بعضی وقتا تار و سر گیچه میگیرم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا 🩷🩷 مامان هدیه خدا 🩷🩷 هفته بیست‌وششم بارداری