۶ پاسخ

بهرحال ضربان داره دیگه
اگه نداشت بد بود
عدد ضربان زیاد اهمیتی نداره بنظرم
من‌هر سونویی میرم یه عدد میگن

نه خوبه جای نگرانی نیست هر چی سن بارداری بره بالا بیشتر میشه

نه اوکیه

شاید نی نی پسره😬

ن کم نیس ک سن بره بالا ضربان بیشتر میشه براهمون گفته بیا سن کم جنین همینه

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان دخملی جونم💞🎀 مامان دخملی جونم💞🎀 هفته بیستم بارداری
مامان دخملی  💓🎀 مامان دخملی 💓🎀 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مهرشاد🩵 مامان مهرشاد🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری