خوشگلا ضربان قلب ۱۲۲ برای ۶ هفته ۳ روزه خوبه دیگه؟؟؟🥲

۱۲ پاسخ

برا من ۱۱۵ بود ۶هفته

ای خدا مبارکهههههههه منم فردا میرم

عالیه

کی رفتی سونو

آره عزیزم من شیش هفته سه روز ۱۲۵بود

منم اونروری رفتم ۶ هفته ۱۲۲ بودش❤️
برای من سنش یه هفته اختلاف داشت برا شما دقیق بود یا فرق داشت؟

مال من ۱۲۲بود دیروز ۶هفته او ۱روز بود

ارع عزیزم منم ۶ هفته ۳ روز ۱۲۲ بود دیگه فعلا سونو نرفتم

عزیزم بچت پسره یادت باشه اینو ☺️

اره گلم هفتت بره بالا ضربانش میرع بالا

یس

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دخملی  💓🎀 مامان دخملی 💓🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مهرشاد🩵 مامان مهرشاد🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ایلیا🤱🐣 مامان ایلیا🤱🐣 ۴ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وششم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری