۷ پاسخ

خوبه ولی تیرییدت خوب نیس زیاده باید قرص یخوری

خودت میتونی واضح تر عکس بگیری ترجمه کنی گلم

قندت خوبه
دارو مصرف می‌کنی تیرویید ؟؟؟

زدم گوگل

تصویر

قندت ۸۱ناشتا خوبه نرماله برامن ۶۵بود خیلی کمه قندم حالا خیلی چیزای شیرین میخوردم مراعات نمیکردم اصلا

قندتون اوکیه
تیروئید تون تو مرزه
و گلبول های قرمز تون هم کمه ، احتمالا یکم کم خونی دارین

قندت خوبه ولی تیرویید کم کار و فک کنم یکمم کم خونی داری

سوال های مرتبط

مامان پناه جون مامان پناه جون ۵ ماهگی
مامان پسرم و آجیش مامان پسرم و آجیش ۲ ماهگی
مامان ایلدا🌱🫀🤍 مامان ایلدا🌱🫀🤍 ۱ ماهگی
مامان جانکم مامان جانکم ۱۱ ماهگی
مامان کیان👼 مامان کیان👼 ۱ ماهگی
مامان حسام و تیام مامان حسام و تیام ۲ ماهگی
مامان الیسا مامان الیسا هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۲ ماهگی
مامان قلبم💋 آی ماه💋 مامان قلبم💋 آی ماه💋 ۸ ماهگی
مامان هدیه های الهی مامان هدیه های الهی روزهای ابتدایی تولد