کندر و چ ماهی از بارداری بخوری خوبه؟

۸ پاسخ

نخور بچتون پیش فعلا میش

من که استفاده نمیکنم

کندر پیش فعالی شدید میاره نخور عزیزم مندخواهرم خورده بود و دخترش واقعا غیر قابل کنترله

میگن نباید خورد چون بجاش اسید فولیک خورده میشه اگه زیادی مصرف بشه کام شکاف میاره قدیما چون اسید فولیک نمیخوردن کندر میخوردن

من نخوردم ماشاالله بچهای الان نیاز ب کندر ندارن.

باعث بیش فعالی میشه استفاده نکن

من شنیده بودم سماهگی بابد خورد،اما از دکتری شنیدم ک تا پایان12هفته نخورید
از 12تا16هفته یک روز در میون بخور ک باعث بیش فعالی هم نشه،هرچند ک با وجود قرص اسید فولیک نیازی ب خوردن کندر نیست دیکه

تو هر ماهی میشه، هرچی جلوتر بهتر

سوال های مرتبط

مامان جوجه  🥰💋 مامان جوجه 🥰💋 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان چشام💜 مامان چشام💜 ۱۰ ماهگی
مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری