ارده با شیره خوبه بخورم میگن برای کم خونی خوبع

۷ پاسخ

ارده زیاد نخور گرمایش خیییلی بالاست برا بچه خوب نیس

خیلی خوبه منم هرروز ن ولی اکثر اوقات ک میلم بکشه میخورم

من ذخیره اهنم یهویی شد 5 هر روز صبح دارم ارده شیره میخورم تا 23 آبان ببینم خوب شدم یا نه کلی سرم و آمپول آهن زدم

گرمه نخور

من کره بادام زمینی با شیره انگور میخورم

خوبه. اگ قند چربی نبهشه

اره خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی زندگی🤍 مامان معجزه ی زندگی🤍 ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیهان👶🏻🫀 مامان آیهان👶🏻🫀 ۴ ماهگی
مامان فسقل1 مامان فسقل1 هفته سی‌وششم بارداری
مامان کشمش پلویی مامان کشمش پلویی هفته سی‌ویکم بارداری