سلام مامانا من 15هفتم دهانه رحم باز شده 😭

۱۴ پاسخ

از کجا متوجه شدی؟؟

چطور فهمیدی؟؟ علائمت چی بود؟؟

یعنی الان خون ریزی داری

به دکترت بگو ببین چ کار میتونی بکنی

سلام گلم روتوالت ایرانی نشین ازین فرنگی هابخر پله بالاپایین نکن و اینکه حتما برو سرکلاژ کن هفتت پایینه هیچ‌مشکلی پیش نمیاد استرسم دورکن ازخودت

استراحت کن سرکلاژ می‌کنه توکل کن بخدا عزیزم

اول از همه بسپر همه چیو بخدا بعد برو دکتر الان علم خ پیشرفت کرده عزیزم نگران نباش سرکلاژ میشی.

یعنی چی از کجا فهمیدی؟

از کجافهمیدی تینجور باش سرکلاژ میشی

سرکلاژ کنه احتمالابرات

میشه بگی علائمت چی بود

عععع😓چیکار میکنخ حالا؟ دکتر حلقه میگذاره؟

سرکلاژ میکنه سن بارداریت کمه فقط خودت اسراحت داشته باش

سونو واژینال دادی؟

سوال های مرتبط

مامان فاطمه.علی مامان فاطمه.علی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سارو مامان سارو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته سی‌ونهم بارداری