من زیر شکم مثل پریود دردمیکن ..عادی؟؟؟

۲ پاسخ

اگه خفیف و زیاد اذیت نمیکنه فکر کنم عادی باشه
چون منم داشتم

عادیه چون منم اینجوریم ب دکتر گفتم گفت طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد