خانما شما بابچه ۱۸ ماه تون میرین پارک

۱۰ پاسخ

اره پارک هر روز خانه بازی هر هفته یکبار یعنی بهترین دوران مستقل کامل دخترم بازی می‌کنه تو خانه بازی راحتم

آره
ولی تو طول روز همش بهش شیر پاستوریزه بده که سموم بدنش دفع بشه

من همین الان از پارک اوردمش..

هوا پی ما اینقدر سرد نیست اتفاقا تازه هوا خوب شده الان وقت بیرون اومدنشون پسرم هر شب پارک البته خونه مامانم روبرو پارک😂

من نه

دختر من نمیزاره شال بزارم .و...اگه بچه شما می‌زاره هر چیزی فکر می‌کنی انجام بده

آره چرا ک نه

هوا خیلی بده اگه میتونی کنسل کنید اگه نه وباید برید خب امید به خدا

آهان .الان که هوا آلوده شده نبردم .

بله چرا نریم؟

سوال های مرتبط