۱۰ پاسخ

دردای پریودی طبیعیه عزیزم یخی پاها کمر درد اینا طبیعیه منم داشتم

از روز چهار تا همین الان

درد نداشتم

سه روز اول درد پریودی داشتم

من ای وی اف کردم درد نداشتم گلم

دردهای خفیف پریودی طبیعیه نترسین

درد نداره که

درد نداشتم

من درد رحم و تخمدان دارم ، فکر کردم طبیعیه

درد چرا ؟؟

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هفتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هفتم بارداری