دخترا کشیدن بخیه درد داره💔

۱۱ پاسخ

چرا زود نکشیدی؟؟ من بخیه سزارینم دیر کشیدم توی گوشتم مونده خشک شده بود ینی مردم و زنده شدم تا کشید

نه عزیزم چیزی نیست

نه اصلا من متوجه نشدم تازه میخواستم برم توی حس ،که پرستار گفت بلند شو تمام شد .باورم نمیشد

اصلا متوجه نمشی

سزارین اصلا نمیدونی کشیدن یا نه اصلا حسش نمیکنی

نه عزیزم

نه بابا

اصلا دومی خودم کشیدم

ن نداره

اگه سزارینی ک من سزارینی بودم نه اصلا

نه فکرشم نکن

سوال های مرتبط

مامان 💙حسین👶🏻💙 مامان 💙حسین👶🏻💙 ۳ ماهگی
مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی
مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 『لیان🧸🤎』 مامان 『لیان🧸🤎』 ۴ ماهگی