مامانا من خیلی ویار آبغوره دارم بده؟

۶ پاسخ

شنیدم ابغوره گرمه کم بخور

میگن قاعده اوره

من سالادابغوره. پای همه غذاهای برنجیم هست

حواست باشه فشارت نیفته

وای منم با نمک 😋😋😋😋

من که میخورم ولی میگن فشار میاره پایین زیاد خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد