ومنی ک در35هفتگی زایمان کردم🥺

۶ پاسخ

بردنشون دستگاه؟

منم کیسه آب و بچه کامل پایینن گفت تا یه هفته دیگه ممکنه کیسه ابت بترکه

وای عزیزمممم چرا اخه

خوبی خودت نی نی خوبه ؟وزن نی نی چقدر بود؟

مبارک باشه😍

عزیزم به سلامتی🥰
حال نی نی ها خوبه؟!

واقعا ؟ چرا؟

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🥰 مامان فسقلی🥰 ۱۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ سالگی
مامان امیر کوچولو مامان امیر کوچولو ۳ سالگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۰ ماهگی
مامان 🍼YΛƧIП مامان 🍼YΛƧIП ۱۲ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان افرا💕 مامان افرا💕 ۶ ماهگی