سلام من میتونم گردو و مغزیجات بخورم بد نیست برای بچه؟

۵ پاسخ

🫤

گردو فندوق مویز بادوم خیلی خوبه😐

اتفاقا عالیه برای جنین

نه اتفاقا من روزی ۲ تا گردو میخورم و ۱۰ ۱۲ تا پسته و بادوم درختی

در حد اعتدال حتی برای رشد بچه لازم هم هست اما زیاده رویش فقط چاق ت میکنه، روزی چند دونه بیشتر نخور

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۵ ماهگی
مامان آریو🩵 مامان آریو🩵 ۷ ماهگی