ببخشید عزیزان کی میتونه این ازمایشو بخونه ؟

تصویر
۸ پاسخ

درمورد قندت نوشته ک همچی شکرخدا خوبه

هر دو آزمایش خوبه ولی یکم قند ناشتا بالاست نه که مشکلی باشه فقط بیشتر رعایت کن

هر دو آزمایش خوبه ولی یکم قند ناشتا بالاست نه که مشکلی باشه فقط بیشتر رعایت کن

من ازمایش غربالگری هم باهاش دادم اینجا ننشوته یانه

خوبه ؟؟چون بهم گفتن بالاس کنترل کن‌؟

بیا گلم خوبع جوابش

تصویر

قندت خوب هم ناشتا وهم ۱و۲ساعت بعدش

اینم برگه دومی

تصویر

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامانی🍁 مامان مامانی🍁 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مجتبی مامان مجتبی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کارن و دخملم مامان کارن و دخملم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری