خانما اگه دوقلو بود الان مشخص میشد یا نه زوده ،🥲♥️✨🌺

تصویر
۳ پاسخ

من شیش هفته رفتم سونو بهم گفت دوقلوهت

من آن تی فهمیدم
تو سونو قلب یه قلب بود با یه هماتوم😁

فکر کنم اگ دوقلو بود باید دو تا ساک حاملگی میشد

سوال های مرتبط

مامان نفس مامانی مامان نفس مامانی ۴ سالگی
مامان پریناز مامان پریناز ۴ سالگی