۱۲ پاسخ

بخواب به پهلوي چپت ماماني
يه ابميوه شيرينم بخور نفساي عمييييقم بكش
حركت ميكنه ني ني مون نگران نباش
الكي ميخواد ناز كنه برات ☺️

یه دوش آبگرم بگیر عزیزم

یه خوراکی شیرینی بخور به سمت چپ دراز بکش برقارو خاموش کن

خدا لعنت شون کنه اونایی که مادر باردار گریه میندازند منم خیلی گریه کردم تو بارداریم

ترسیده بچه

چیزی نمیشه عزیزم من یک هفته اس همین مشکل و دارم همشم دارم گریه میکنم فقط الان آروم باش و یه چیز شیرین بخور

صبرکن اگه تکون نخورد برو بیمارستان صدای قلبشو بشنو خیالت راحت بشه

نگران نباش عزیزم با دعوا خانوادگی چیزیش نمیشه
منم یه شب تا صبح داشتم گریه میکردم چیزی نشد نترس

احتمالا بچه ترسیده

ی آیت الکرسی بخون
چون استرس داشتی اینجوریه ی چیز شیرینم بخور سمت چپ دراز بکش

ترسیده نینی 🥹میزدی بیرون خب

چیزای شیرین بخور آرامش خودت رو حفظ کن آروم باش

نگران نباش خودتو آروم کن استرس نداشته باش کم کم تکون میخوره

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد