خانوما بچه عرضی اشکالش چیه؟ خطرناکه؟؟

۵ پاسخ

اشکالی نداره حالا وقت هس بچرخه ولی اگ بمونه سزارین میشی

بچه ی منم عرضیه🥲🥲🥲

نه عزیزم

اشکالی نداره عزیزم ___ اینجوریه خودش میچرخه

نه فقط اگر تا هفته ۳۶/۳۷ اینجوری بمونه زایمانت سزارینه

سوال های مرتبط

مامان آرادوآنیل👸🤴 مامان آرادوآنیل👸🤴 روزهای ابتدایی تولد