اینکه موقعیت بچه حالت عرضی باشه خطرناکه؟

۷ پاسخ

نه بابا چه خطری .ولی صد در صد سزارینی میشی .خوشاااااا به سعادتت

منم عرضیه خیلی نگرانم نچرخه

خطر ک ندارع
بچه منم بریچه
ولی اگه نچرخه طبیعی نمیشه زایمان کرد

سزارین میشی اگه تا آخر عرضی بمونه

حطر ک ن طبیعی نمیتونی بیاری اگر همینجوری بمونه

میچرخه نگران نباش

ن سفالیکه فک‌کنم عرضی

سوال های مرتبط

مامان آیه و هدیه زهرا مامان آیه و هدیه زهرا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دوتاپسرام مامان دوتاپسرام ۷ ماهگی
مامان امیر شاهان مامان امیر شاهان روزهای ابتدایی تولد