نه بابا چه خطری .ولی صد در صد سزارینی میشی .خوشاااااا به سعادتت
منم عرضیه خیلی نگرانم نچرخه
خطر ک ندارع
بچه منم بریچه
ولی اگه نچرخه طبیعی نمیشه زایمان کرد
سزارین میشی اگه تا آخر عرضی بمونه
حطر ک ن طبیعی نمیتونی بیاری اگر همینجوری بمونه
میچرخه نگران نباش
ن سفالیکه فککنم عرضی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.