۷ پاسخ

من امشب کباب کوبیده داشتیم دادم خورد بیشتر اوقات همین و بهش میدم ماشالله هم خوب میخوره

صبحونه حریره بادام
ناهار پوره سیب زمینی و زرده تخم مرغ
شام سوپ ماهیچه

من دیگه غذا آبکی نمیخوره عادت کرده به بافت دار و نمیدونم چی درست کنم

من ارد برنج و پودر بادام کمی کره با اب قاطی میکنم خیلی مقوی الان که 7 ماهش شده با اجازه پزشکش تو فرنیش شیره انگو میریزم
اول باید تست حساسیت و شروع کنی هویج و سیب زمینی و ... بعدش خیلی راحته مرغ و سیب زمینی و برنج بپز پوره کن بده به جای مرغ

فردا انشالله فرنی خرما گردو

فردا حریر بادوم

من دکترش گفته دو هفته فرنی
دوهفته حریره بادوم

سوال های مرتبط

مامان 🩵دیار🩵 مامان 🩵دیار🩵 ۱ سالگی