خانما کسب امگا ۳ میخوره چند شبی یبار؟

۱۵ پاسخ

دوبار در هفته میخورم من

دوبار درهفته

من دوبار در هفته میخورم

امگا س باید بعد ناهار خورده بش واس جذب بهتر

من چون ماهی هم زیاد میخورم .هفته ای ۲بار امگا میخورم

من هر روز میخورم🙄

من هفته ای دو بار

ب من گفت هفته ای ی بار 😶

منم یک شب در میان گفت

روز در میون

یکروز در میون یکی

دکترم به من گفته یک روز درمیون بخور
بعد از ناهار میخورم من

بمن گفت هروزبخور🤦‍♀️

من هفته ای دو بار بعد ناهار

من روز درمیون بعد ناهار

سوال های مرتبط

مامان آوینا و آویسا مامان آوینا و آویسا روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیار مامان مهدیار ۸ ماهگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۴ ماهگی
مامان ثمره عشقمون💙👣 مامان ثمره عشقمون💙👣 ۶ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان اِلارا💖 مامان اِلارا💖 ۱۰ ماهگی