هم عفتهذهای من چه علائمی دارید ؟؟؟

۹ پاسخ

منم درد کشاله ران هرزگاهی شکمم هم درد میکنه شبا گرفتگی شکم

منم انگار فقط درد کشاله ران و واژن دارم،امیدوارم از طول سرویکسم نباشه

ضعف دارم خیلی گشنم میشه چن روز یه بار تهوع دارم تکرر ادرار وغیره..

من یکم درد زیرشکم؛ینی همون بالای واژن دارم..مث دردپریود نیس هاا..تیرمیکشه بعضی مواقع

منم علائم ندارم از استرس حالم خوب نبود دارم میرم بهداشت ببینم میتونم صدای قلب گوش بدم یا ن

معمولا احساس درد و گرفتگی زیر شکمم دارم یوقتاییم حس میکنم ی چیزی داره فشار میاره داخل واژنم البته من جفت پایین دارم دکتر گفت بخاطر اونه

من چندروزیه کشاله ران و واژنم درد میکنه نگرانم

علایم ندارم فقط سرماخوردم حالم بده

هیچی کلا علائمی ندارم استرس دارم دیه موندم برم انومالی

سوال های مرتبط

مامان آقا محمد مامان آقا محمد ۶ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۳ ماهگی
مامان نوکه🎀 مامان نوکه🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان خوشگلکم مامان خوشگلکم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تو دلی 💙💙 مامان تو دلی 💙💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری