اونایی هماتم داشتن همه توالت فرنگی ؟

۳ پاسخ

من که فقط توالت فرنگی استفاده میکنم حتی قبل از اینکه دکتر بخاطر هماتومم بگه خودم داشتم تمرین میکردم که واسه هفته های بالا قلقش بیاد دستم

کلا وقتی استراحتی بهتره استفاده کنی
اگه نداشته باشی هم یواش بشین پاشو رو توالت ایرانی

توالت فرنگی کلا خیلی خوبه سعی کن تو بارداری استفاده کنی

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان جوجه🐣💕 مامان جوجه🐣💕 هفته دوازدهم بارداری
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری