۵ پاسخ

دکتر من گفت هر وفت درد داشتی یرو

سونو ان اس تی برای مواقع خاصیه اگر لازم باشه یا خدای نکرده اتفاقی افتاده باشه سریع باید برین بیمارستانی ک دکتر تون اورژانسی اونجا میشینن تا براتون انجام بدن

بله پزشک میگه بهتون..من هفته ی ۳۸ به بعد چنددفعه انجام دادم

برو زایسگاه درخاست بده انجام بدن

باید بنویسه ، اگه ننوشتن حتمن تا الان لازم نبوده ، هر موقع لازم باشه مینویسن

سوال های مرتبط

مامان دلماه🫀💋 مامان دلماه🫀💋 روزهای ابتدایی تولد
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری