خانما تو مدفوع بچه شمام یه چیز کش دار هست؟؟

۵ پاسخ

من از دکتر پرسیدم گفت مشکلی نداره.فقط مدفوع نباید خونی یا بی رنگ باشه.دیگه هرجوری بود اوکی.
مخصوصا اگه هیچ علائم دیگه ای نداشته باشه.
جدیدا هرچی میشه ربط میدن به حساسیت.

ماله پسره منم بعضی وقتا حالت کش داره شیرخشک اپتامیل میدم خودمم هیچی نمی‌خورم نمدونم باز ع چیه

اینا مشکلی نیست امروزا تو گهواره خیلی به مدفوع توجه زیادی دارن
مدفوع فقط سبز مایل به مشکی برای چند روزی خوب نیست باید دکتر ببرین وگرنه زرد خردلی و یکمی سبز مشکلی نداره

خلط میگن

چیز‌کش‌ دار یعنی خلط بچت به پروتئین گاوی حساسیت داره

سوال های مرتبط

مامان الوین مامان الوین ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۲ ماهگی
مامان دلارام🤍 مامان دلارام🤍 ۱۲ ماهگی
مامان نارشین مامان نارشین ۱۲ ماهگی