خانوما از کجا بفهمیم بارداری خارج رحم است؟

۶ پاسخ

من درد شدید پهلوی چپ و کتف و دست چپ داشتم رفتم پیش ماما اون گفت احتمال بارداری خارج رحمیه سونو دادم خارج رحم بود

اینا علائماشه ولی تو ۴ یا ۵ هفتع با سونو واژینال مشخص میشه

بتا دو برابر نمیشه اکثر اوقات یا خیلی زیاد بالا میره_درد یک طرفه شکم و درد شونه_لکه بینی

چرا به این چیزای منفی فکر میکنی اخه

درد و خونریزی

با سونو دکتر متوجه میشه

سوال های مرتبط

مامان عماد و امید رضا مامان عماد و امید رضا هفته چهارم بارداری
مامان فاطمه و🩷 مامان فاطمه و🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری