۱۰ پاسخ

لکه بینی دارم دخترا چیکار کنم

لکه بینی طبیعیه؟

برم سونو واژینال؟یا ضرر داره

درد قفس سینه
کتف درد سمت چپ
خونریزی
درد شکم و کمر
تیر کشیدن تخمدان
بتای پایین
احساس سیری زیاد

من بتام پایینه دکتر گفت برو سونوواژینال احتمالا خارج از رحمه

فقط شنیدم

البته من نداشتم

خونریزی

ازدرد های شدید

من شنیدم ک درد شکمی داره و با سنوگرافی مشخص میشه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و🩷 مامان فاطمه و🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته چهلم بارداری
مامان پسری💙🩵 مامان پسری💙🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماهوین مامان ماهوین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی