چرا به اینچیزا فکر میکنی؟؟؟
چون کش پای چپم یکم درد گرفته
عزیزم فکر نکن به این چیزا.. خدایی نکرده بخواد اتفاقی بیوفته میوفته...فکر کردن بهش چیزیو عوض نمیکنه فقط استرس الکی به خودت میدی
نمیدونم ما ادما چرا اینجوریم؟ ی عمر مبگیم ندایا باردار بشم...باردار میشیم حالا خارج رحمی حالا قلب حالا ان تی حالا انومالی حالا حرکات جنین حالا زایمان حالا ....کی تموم بشه استرس مادرا خدا میدونه
انشاالله که بارداریه راحتی داشته باشی🫠❤️
تشخیص قطعی که فقط با سونوگرافیه
ولی از تجریه خودم درد سمت فالوپ چپ ، افت فشار و اگه خیلی سن جنین بره بالا درد شدید شکم و خون ریزی داخلی
انشالله هیچ مادری تجربه نکنه
کاش انقدر استرس به خودتون وارد نکنید
همه مثل هم علائم ندارن و همه بارداری ها قرار نیست پوچ باشه یا قلب تشکیل نشه
انشالله که همچی خوب پیش بره واستون
وقتی که جنین داخل لوله فالوپ تشکیل میشه وداخل رحم نیست
میگن خارج از رحم
علایمشدرد زیر شکم خیلی زیاد که باید اورژانسی عمل بشی
من یه بارداری خارج از رحم داشتم
همینقدر بدون ک آدم ده تا شکم بزاد خیلی بهتر از یه بارداری خارج از رحمه ،خیلی بده
من رفتم سونو امروز گفتن خارج از رحمیه ولی هیچ درد وعلائمی ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.