واسه سرما خوردگی تو شیر دهی چی خوبه بخور

۱ پاسخ

عسل و ابلیمو خوبه دکتر به من گفت دمنوش اویشنم میتونی بخوری از اون ساشه گیاهیا هم بهم داد خوردم دیفن هیدرامین ساده هم خوردم

سوال های مرتبط

مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان 👶🏻بلوط🤩 مامان 👶🏻بلوط🤩 ۱۳ ماهگی