۱۲ پاسخ

ویزیت میدی میری پیش دکتر همونجا صدا قلبم میزاره هزینه جدا نمیگیره دکتر من سونو لازم داشته باشی اون هزینش جداس

هزینش جدا نیس تو مطب

پول میگیرع

اصلا دکتر وبهداشت هیچ هزینه ای نداره دکترت که بری خودش میگیره به اشت هم کلا ریگان است

هزینه ویزیت داره فقط، هزینه جدا نداره

با ویزیته دیگه

دکترم ۳۲۶ ویزیت میگیره ۳۰۰ الی ۴۰۰ هم سونو میگیره ان اس تی هم ۶۰۰ میگیره

هزینه نداره من ویزیت میدم میرم گوش میدم

برو بهداشت رایگان میزاره برات

بهداشت رایگانه. مطب صدهزارتومن

برو‌بهداشت رایگان

چرا نمیری بهداشت

سوال های مرتبط

مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان آریان مهر مامان آریان مهر ۱۰ ماهگی
مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شکوفه های گیلاس مامان شکوفه های گیلاس ۲ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا روزهای ابتدایی تولد
مامان سودا و مهرسا 🩷 مامان سودا و مهرسا 🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری