خانوما شما برنامه تشخیص گریه نوزاد و دارید؟

۱ پاسخ

خیر
اگه گریه کنه کر ک نیستیم می‌شنویم دیگه اونقدم خل نیستیم ک نفهمیم واسه چی گریه میکنه بچه اگه گشنه نشه گریه نمیکنه یا مثلن شکمش درد نکنه گریه نمیکنه لپیچه داشته باشه ک قرمز نمیکنه خودشو
بنظر من اگه اون برنامه فایده ای داشت مردم الکی الاف نمی‌برد بچه رو پیش دکتر اطفال

سوال های مرتبط

مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 ۷ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی