۱۰ پاسخ

عزیزم بالا اوردنش ب خاطر برفک نیست ......نیستاتین بدی خوب میشه اما بعدش حتما پستونکشو هر روز تو اب جوش بجوشون استریل کن

رب انار خوبه نشاسته بگیر برای درست. کن بخوره

جتما ببرش دکتر
نگران نباش دختر منم تازه دنیا اومده بود افت زده بود کلا زبونش رو نمیتونست تکون بده و یا شیر بخوره .بردمش دکتر دارو داد خوب شد

مطمئنی بالا آوردن بخاطر برفک؟؟
پسر منم اسهال واستفراغ گرفته شاید دخترت هم ویروس گرفته

فقط دکتر

گرمی کرده چیزای سردی بهش بده ماست تو دهنش جایی ک افت زده بزار زود خوب میشع

بالا آوردنش یعنی بخاطر برفک دهنش ؟
آریا چن روزه حالش خوب نیست اسهال و استفراغ شدیدی داره، یه ویروس شایع شده بین بچه ها مراقبش باش

از دارو خونه قطره نیستاتین بگیر براش

جوهر بنفش بگیر بزن دهن آب رو آتیش ولی دور دهنش بنفش میشه

باید دارو بخوره ببر دکتر اذییت میشه

سوال های مرتبط

مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۴ ماهگی
مامان جوجو👼🏻 مامان جوجو👼🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری