خانما کمک

برا تب و ابریزش بینی بچم چی خوبه؟

۲ پاسخ

پاراکید خیلی خوبه، منم پسرم بخاطر دندون تب داشت پاراکید بهش میدادم تبش قطع میشد خوبم میخوابید

پاراکید.
اگه بعد دو سه روز قطع نشد ببر دکتر احتمالا عفونته.
سیتریزین برا ابریزش

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان سامیاروسورنا مامان سامیاروسورنا ۱ سالگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۳ ماهگی
مامان زینب گوگولی👼 مامان زینب گوگولی👼 ۱ سالگی