۶ پاسخ

الان برای تو زده دو روزگی گلم

چند هفته بودین؟؟طبیعی یا سزارین؟

مرسی مهربون درست شد

سزارین

قسمتی که سایز کودک و میزنه مثلاً اندازه یه خربزه پایینش با خط آبی نوشته آیا کودک شما بدنیا آمده ؟اینو تایید کنید

مبارکه عزیزم به سلامتی طبیعی بودیاسزارین؟

سوال های مرتبط

مامان دلوین🧚 مامان دلوین🧚 ۱۰ ماهگی
مامان نورماه مامان نورماه ۱۰ ماهگی