میرم کلاس آمادگی زایمان به نام خدا

۶ پاسخ

چجوری هست؟ب درد میخوره؟؟

چند جلسه هست؟؟

آدرسش کجایه از شما
من یکبار پیام اومد نتونستم برم دیگه هم پیام نیومد
چند جلسه

خیلی به خودت فشار نیار هفتت پایینه یواش یواش شروع کن امروز خسته شدی ادامه نده

برو منم یک جلسه رفتم راضی بودم

به سلامتی انشاالله

سوال های مرتبط

مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم ۳ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۱۱ ماهگی
مامان 🌙ماهلین🌙 مامان 🌙ماهلین🌙 ۹ ماهگی
مامان یه‌دختر🩷 مامان یه‌دختر🩷 ۷ ماهگی
مامان ماهک مامان ماهک هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجوممد🫀💋 مامان جوجوممد🫀💋 هفته بیست‌ونهم بارداری