کیا عناب میخورن؟؟
خواصش چیه برا نی نی ؟؟؟؟

۵ پاسخ

خنکه برای زردی اینا خوبه
خونسازع
روز درمیون ۳ یا ۴ تا بخور
خیلی نخوری چون ضرر هم دارع

منم دوماهی هس میخورم
میگن خیلی خوبه
روزی سه تا

من دم نوششومیخورم اشکالی نداره

من میخورم عزیزم
شنیدم برای تقویت حافظه خوبه به خاطر خاصیت آنتی اکسیدانی که داره

هم زیبایی هم قلب هم سلامتی هم خون بچه
خواص زیادی داره روزی ده تا من میخورم تو هم بخور

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۸ ماهگی
مامان ayhan👶🏻💙 مامان ayhan👶🏻💙 ۱۰ ماهگی
مامان پسر مامان پسر هفته سی‌وچهارم بارداری