۹ پاسخ

همه چیز اوکی هست عزیزم نرماله

نرماله و عالی، مورفولوژی مهمه که خداروشکر ۸ درصد

عزیزم ببخشید سوال میکنم برای همسر منم آزمایش اسپرم نوشتن، میشه لطف کنی بگی چطور انجام میشه ..؟

با چی dfi اسپرمو نگرفتی مهمه

مشکلی ندارع سالمع

ببر نشون دکتر بده بهت قرص میده باید بهتر این بشه

همسرت سالمه،مشکلی نداره

همه چیش زده نرمال زیاد بلدنیستم اما همه با سبز نوشته و نرمال یعنی خوبه

نرماله

سوال های مرتبط

مامان وسام مامان وسام قصد بارداری
مامان آیلین مامان آیلین ۴ ماهگی
چشم انتظار چشم انتظار قصد بارداری
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته دهم بارداری
متی متی قصد بارداری
زهرا زهرا قصد بارداری