مامانا تو هفته من پیتزار ضرر داره؟؟؟

۱۳ پاسخ

من چندبار خوردم

فقط زیاد نخور چون هم باعث اضافه وزن میشه هم تو هفته های بعد ممکنه باید قند بشه

نوچ بخور نوش جونت

وقتی هوس چیزی میکنی بگیر و بخور دل خودتو آب نکن با اون یکی دو بار هیچی نمیشه مطعن باش

من می‌خوام خودم درست کنم بخورم

من خوردم با مرغ گفتم سوسیس کالباس نزنن اویشن هم نزنن
بیرونم خوردم چون مزه اش به همون

من یبار خوردم🫣

ن بابا

نه بابا بخور گوش نده دختر همه چی بخور ولی اگ خودت درست کنی بهتره

خودت اگر درست کنی ک‌خیلی بهتره

منم خوردم سبزیجات خوردم

منتهی قارچ گوشت خوردم سوسیس موسیس نه

من خوردم ۳/۴بار

سوال های مرتبط

مامان مانیار 💙 مامان مانیار 💙 ۴ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا هفته بیستم بارداری
مامان جوجه😍🫀 مامان جوجه😍🫀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 هفته نوزدهم بارداری
مامان مامان جوجو مامان مامان جوجو هفته دهم بارداری
مامان فندوق🩷🩷 مامان فندوق🩷🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته چهاردهم بارداری
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان بَچوها مامان بَچوها ۸ ماهگی