خانوما شما سوپ جو رو چطور درست میکنین؟؟؟

۲ پاسخ

پیاز رو با ادویه و رب و مرغ تفت میدم، بعد جو رو اضافه میکنم، سیب زمینی و هویج خورد شده هم میریزم اخرش هم جعفری و ابلیمو میزنم

پیاز تفت میدم با ادویه ها و رب بعد گوشت میریزم تفت میدم چون من خیلی رب سرخ میکنم و از مزه اش بدم میاد هم اول تفت میدم هم اول ادویه می‌زارم میریزم روش که بره به خوردش بعد تفت گوشت جو رو میریزم تفت میدم آک خوشم بیاد یه ملاقه برنج می‌شورم میریزم تفت میدم بعد آب میریزم می‌زارم باهم بپزه محشر میشه آخرش که می‌خوام بردارم ورمیشل بهش میزنم

سوال های مرتبط

مامان دخملم🩷 مامان دخملم🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهرسام‌مهرسانا مامان مهرسام‌مهرسانا ۲ ماهگی
مامان ماهلین و هایلین مامان ماهلین و هایلین ۶ ماهگی
مامان امیرعلی🩵 مامان امیرعلی🩵 هفته سی‌وششم بارداری