این دوتارو دوختم واسه دخملم قشنگن??🥺

تصویر
۱۳ پاسخ

عزیزم چطوری روی ابرو گونه زدی ؟

افرین عزیزم

ای ننه
ماشالله مامان نمونه

بهت حسودیم میشه خیلی قشنگن من که عروسکا بچگیم و عروسکا پسرم گذاشتم براش البته هنوز هیچ خریدی نکردم منتظرم ماه هفتم بیاد و بره بعد شروع کنم

چه قشنگه منم خیلی دلم میخاد خودم چند تا دونه عروسک اینا درست کنم ولی میترسم خراب کنم نشه

پارچه فروشی ها معمولا کمتر از نیم متر پارچه نمیدن

برا اون خرسه چقد پارچه گرفتی؟

خیلی نازن چجوری درست کردی

وااای خیلی قشنگن افرین

آره عزیزم خیلی قشنگه

آفرین مامان با سلیقه 😍

خیلی قشنگه😍😍مبارک باشه آفرین بهت

خیلی
مخصوصا تدی

چه مامان هنرمندی
خوشبحال دنیز

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو🧸🫀 مامان پناه کوچولو🧸🫀 ۴ ماهگی
مامان آوا💜🩷❤️💛💚 مامان آوا💜🩷❤️💛💚 روزهای ابتدایی تولد