۹ پاسخ

من فک کنم باز داره شروع میشه باید بخورم 🥲

من میخوام بزاااااااام 😭😭😭

من ماه آخر حالت تهوع گرفتم ولی چیزی نمیخورم

من نمیخورم ولی هنوز تهوع رو دارم از بس قرص میهورم دیگه اینو گزاشتم کنار

نخور خیلی عوارض داره🙁

من میخوردم ها بعد دکترم گفت یه حالت معتادی داره یعنی عادت میکنی سه روز نخور با تهوع بجنگ بعدش دیگه تمومه به حرفش گوش دادم و ۷ ماه دیگه گزاشتم کنار و خداروشکر خوب شدم

من هرشبم با فاموتد میگذره🥲

عای خدا هنوز 🤕.
خیای بدع واقعا . من تا سی هفته ی روزایی میخوردم چون داشتم حالت تهوع . ولی خداروشکر تموم شد

😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان 💞جانان 💞 مامان 💞جانان 💞 هفته شانزدهم بارداری
مامان مهدیس ❤️آیهان مامان مهدیس ❤️آیهان ۳ ماهگی
مامان 🦋 آیلین 🦋 مامان 🦋 آیلین 🦋 ۲ ماهگی
مامان محمد نیکان مامان محمد نیکان ۲ ماهگی
مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 ۱۱ ماهگی