سلام خانما به دم کنم بخورم ضررداره

۲ پاسخ

دمنوش به عالیه. بی خطر ترین و عالی ترین دمنوش تو بارداری دمنوش به و سیبه. کلی ام خواص از جمله جلوگیری از سقط، زیبایی جنین و.... داره. نوش جانتون

نه خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان السانا مامان السانا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ایهان 🥰 مامان ایهان 🥰 ۳ ماهگی