۴ پاسخ

دگزااصلا نزنید باعث میشه تاچندسال کلسیم بدن تولید نکنه و دچار کمبود کلسیم بشه بدن

وقتی بچه خروسک میشه مرتب اب وعسل و اب نخود پخته بده گلو وسینه شو چرب کن روغن زیتون دیگه دگزا نزن گناه دارن

آره،تب بالا دگزا میزنن

بله سريع التهابو ميازه پايين

سوال های مرتبط

مامان جاناکوچولوم مامان جاناکوچولوم ۴ سالگی
مامان جاناکوچولوم مامان جاناکوچولوم ۴ سالگی