۳ پاسخ

من با حلقه انجام دادم یکی دو روز اول یکم اذیت شدم ولی بعدش اوکی بود تا حلقه افتاد

حلقه ۵ رزه افتاد

من بخیه انجام دادم درده بعده ختنه نداشت فقط همونجا گریه کرد ورمم نداشت زود خوب شد

سوال های مرتبط

مامان رهام مامان رهام ۴ ماهگی
مامان آقاآروین🤍👶🏻 مامان آقاآروین🤍👶🏻 ۱۵ ماهگی