بنظرتون کدوم روش ختنه بهتره؟؟

۴ پاسخ

هرکی یه چیزی میگه
فک میکنم حلقه خوب باشه
هفته آینده میخوام پسرمو ختنه کنم ولی هنوز نمیدونم کدوم روش

من هنوز پسرم رو نبردم ،هنوز هیچ نمی دونم چی کار کنم

بچه اولم پیش منجزی ختنه کردم بخیه خیلی راحت بود اصلا اذیت نشد طی ی هفته خود ب خود افتادن دست دکتر خیلی سبک بود ۳۰روزش بود ختنه کردیم انشالله باز دومی میبرم براش

من برا پسرم لیزر انجام دادم خیلی راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۱۱ ماهگی
مامان آقاآروین🤍👶🏻 مامان آقاآروین🤍👶🏻 ۱۵ ماهگی
مامان ایلیا 🧿❤️ مامان ایلیا 🧿❤️ ۱۳ ماهگی
مامان آقا آرتا و تو دلي💙 مامان آقا آرتا و تو دلي💙 ۱۴ ماهگی
مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 ۱۱ ماهگی